×

پکیج آیفون تصویری * ضد سرقت * 1 واحدی الکتروپیک 1196 سفید

1 عدد مانیتور: 1196 الکتروپیک - 3/5 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل برقی: یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,100,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 در رنگ سفید و مشکی مات تولید شده و به فناوری آنتی استاتیک مجهز شده است که کیفیت رنگ بدنه را در طی زمان، ثابت نگه می دارد. از جمله ویژگی های این دربازکن تصویری ، می توان به نمایشگر لمسی، فراخوانی آسانسور، افزایش امنیت ساختمان با استفاده از پشتیبانی دو پنل همزمان، امکان ذخیره سازی عکس و فیلم مراجعین، قابلیت تنظیمات نور و رنگ، تقویم شمسی و میلادی اشاره کرد.

از آنجا که محصولات شرکت الکتروپیک، معمولا بازخورد خوبی در بازار دارند، به معرفی یکی دیگر از محصولات این شرکت به نام آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، می پردازیم. شرکت الکتروپیک، از تولیدکننده های قدیمی آیفون تصویری ایرانی ، با بیش از 25 سال سابقه تولید می باشد. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 از جنس پلی وینیل کلراید ساخته شده است، که به آن PVC نیز گفته می شود. در واقع PVC یک نوع پلاستیک کاربردی در صنعت است که در کیفیت محصولات تولیدشده نقش مهمی ایفا می کند. علاوه بر این آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، به فناوری آنتی استاتیک مجهز شده است که کیفیت رنگ بدنه را در طی زمان، ثابت نگه می دارد. با توجه به موفقیت مدل پیشین این آیفون تصویری، یعنی مدل 1096 ، مدل جدید تولید شده به صفحه نمایش 5/3 اینچ مجهز گردیده است.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، در رنگ سفید و مشکی مات تولید شده است. این اولین بار است که الکتروپیک، رنگ مشکی را برای آیفون تصویری خود در نظر می گیرد و می توان مدل 1196 را اولین سری از آیفون تصویری مشکی این شرکت دانست. البته با توجه به عرضه و تقاضای بازار، اختلاف قیمت بین رنگ سفید و مشکی این آیفون تصویری وجود دارد. معمولا اغلب برندهای تولیدکننده آیفون تصویری، دو نوع ملودی برای زنگ آیفون در نظر می گیرند. آیفون الکتروپیک 1196 از 10 نوع ملودی مختلف برخوردار شده است و پاسخگوی نیاز کاربران با سلیقه های مختلف می باشد.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 شامل این موارد می باشد :

مانیتور لمسی 3.5 اینچی

دو عدد کانکتور 5 پین

دو عدد کانکتور 2 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، در مرکز پنل و در یک قاب مشکی رنگ طراحی شده است. نام برند الکتروپیک نیز زیر صفحه نمایش دیده می شود. گوشی این آیفون، سمت چپ پنل تعبیه شده و در سمت راست پنل، چراغ پاور دستگاه قرار گرفته است و زمانی که آیفون تصویری، روشن باشد LED آن روشن می شود. زیر چراغ پاور نیز سه کلید لمسی قرار دارند که به ترتیب عمل فراخوانی آسانسور، مشاهده تصویر بدون باز کردن درب و نیز باز کردن درب ورودی را انجام می دهند. درگاه SD سمت چپ پنل آیفون تصویری الکتروپیک 1196 قرار دارد و صفحه نمایش به دکمه های لمسی برای تنظیم نور، رنگ و زنگ صدای گوشی مجهز شده است. دکمه لمسی اول، که elevator call نام دارد، این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت اتوماتیک آسانسور را به طبقه مورد نظر فراخوانی کند. این امر موجب صرفه جویی در وقت می شود و نیازی نیست تا کاربر به ویژه زمانی که عجله دارد، تا رسیدن آسانسور منتظر بماند. باید اشاره کرد که فراخوانی آسانسور، قابلیتی است که در میان محصولات ایرانی، تنها در برخی از محصولات شرکت الکتروپیک مانند مدل 1196 الکتروپیک دیده می شود. البته در مدل های جدید آیفون الکتروپیک ، قابلیت اجرایی شدن را دارد. دکمه دوم نیز door نام دارد و با لمس آن، می توان صفحه نمایش را روشن کرد و بدون باز کردن درب، تصویر درب ورودی را مشاهده کرد. دکمه لمسی سوم نیز همانطور که اشاره شد، برای باز کردن دربورودی به کار می رود و Open نام دارد.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، رنگی و از جنس LCD-TFT می باشد. بنابراین وضوح و شفافیت تصویر نمایش داده شده در آن از کیفیت بالایی برخوردار است. این نمایشگر به فناوری نور پس زمینه مجهز شده است که وضوح تصویر بالایی ارائه می کند. همچنین یک نوار خاکستری مانتیتور را احاطه کرده است. طراحی کلی این محصول از محصولات سامسونگ الهام پذیرفته است و می توان گفت مختص برند آیفون تصویری الکتروپیک می باشد.

طراحی نمایشگر به صورتی انجام شده است که اگر از زوایای مختلفی تصویر را تماشا کنید، کیفیت آیفون پیک تغییری نمی کند. چراکه به طور معمول، زاویه دید افقی و عمودی این نمایشگر، به صورت 180 درجه می باشد. همچنین قابلیت نمایش منوی تنظیمات به زبان فارسی و انگلیسی را فراهم کرده است. در ادامه به بررسی قابلیت های آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، از جمله پشتیبانی از دو پنل، تقویم شمسی و میلادی، امکان استفاده از کارت حافظه که بر قیمت آیفون تصویری نیز تاثیرگذارند، می پردازیم.

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک، دارای قابلیت پشتیبانی از دو پنل به صورت همزمان می باشد. بنابراین، این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که با خرید یک آیفون تصویری 1196، به جای دو آیفون تصویری، دو درب ورودی را کنترل(باز یا بسته) کند. همچنین می توان از یک دوربین مداربسته در کنار آیفون تصویری و بدون سوئیچر استفاده کرد چراکه تصاویر دوربین مداربسته نیز قابل مشاهده در نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 خواهد بود. اما تصاویر دوربین قابلیت ثبت و ذخیره را ندارند. به منظور داشتن دید وسیع تر، می توان دوربین مداربسته را در محل دیگری از ساختمان و یا بالاتر از پنل آیفون، قرار داد.

ذخیره عکس و فیلم در آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

یکی از مزایای خرید آیفون تصویری مدل 1196، امکان ذخیره تصویر و فیلم مراجعین می باشد. این ذخیره سازی می تواند به صورت اتوماتیک یا دستی انجام شود. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، دارای حافظه داخلی می باشد، اما می توان این حافظه را به منظور ذخیره بیشتر تصاویر و فیلم، تا 16 گیگابایت ارتقا داد. ذخیره سازی، این امکان را برای کاربر فراهم می کند که با انجام تنظیمات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، در صورت حضور یا عدم حضور کاربر در منزل، تصاویر مراجعین ثبت شوند و یا حدود 5 تا 6 ثانیه فیلم برداری انجام شود.

ارتباط داخلی در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

برای آن دسته از افرادی که نیاز به ارتباط داخلی در ساختمان خود را دارند توصیه نمی شود. چراکه قابلیت این ارتباط در آن تعبیه نشده است.

جمع بندی و گارانتی الکتروپیک

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، با توجه به مزایا و قابلیت های مختلفی که برای کاربران فراهم کرده است، به ویژه رنگ مشکی آن مناسب می باشد. این دربازکن تصویری، با برخورداری از ویژگی هایی چون تنوع ملودی، نمایشگر لمسی، فراخوانی آسانسور، افزایش امنیت ساختمان با استفاده از پشتیبانی دو پنل همزمان، و نیز حافظه دار بودن و امکان ذخیره سازی عکس و فیلم مراجعین، قابلیت تنظیمات نور و رنگ، تقویم شمسی و میلادی و... یک انتخاب مناسب و کاربردی برای افرادی است که قصد خرید آیفون تصویری با امکانات مطلوب دارند. یکی از مزایای خرید آیفون تصویری الکتروپیک، بهره مندی از ضمانت نامه 36 ماهه می باشد. در صورت رخداد مشکل فنی و هر گونه مساله ای که در برگه ضمانت نامه قید شده است، کاربران می توانند از خدمات پس از فروش رایگان این شرکت استفاده نمایند. به این منظور کافی است به نمایندگی الکتروپیک در مراکز معتبر و مجاز مراجعه گردد. از آنجا که آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196، از محصولات با کیفیت و پرطرفدار دربازکن تصویری می باشد، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن ، مفتخر است تا در صورتی که مایل به خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 می باشید، تجربه خریدی مطمئن را در اختیار شما قرار دهد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 یکی از محصولات پرفروش شرکت الکتروپیک می‌باشد که از قابلیت هایی مانند حافظه داخلی و قابلیت اتصال به دو پنل پشتیبانی می‌کند از مانیتور هایی که قابل قیاس با این مدل الکتروپیک می‌باشد می‌توان به آیفون تصویری تابا مدل 1040 اشاره کرد که یکی از قدیمی ترین مدل های شرکت تابا الکترونیک می‌باشد و همچنین از شرکت سیماران هم می‌توان به مدل 43FL اشاره کرد که دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی میباشد و همچنین قابلیت ارتباط با نگهبانی نیز دارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA210

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط