×

پکیج آیفون تصویری * ضد سرقت * یک واحدی الکتروپیک 1096 سفید

1 عدد مانیتور: 1096 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل برقی: یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,720,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی ضد سرقت الکتروپیک 1096

در طی چند دهه اخیر شاهد رشد آپارتمان نشینی و به کار گیری آیفون صوتی در خانه ها و آپارتمان ها بوده ایم و همچنین در چند سال اخیرتقریباً تمام ساختمان ها و خانه ها به  آیفون تصویری  مجهز شده اند.که با استفاده از آن می‌توان به راحتی درب ورودی ساختمان را برای افراد باز کرد. این آیفون‌ها انواع مختلف صوتی و تصویری دارند که امروزه به دنبال استقبال مردم از این محصولات، شرکت الکتروپیک که یکی از برند های پیشرو در این حوزه است تلاش خود را در پیشرفت آیفون های صوتی و تصویری در زمینه طراحی ظاهری،فنی و کیفیت کرده است که نتیجه این تلاش تبدیل شدن الکتروپیک به یکی برترین و بزرگترین تولید کنندگان در این محصولات شده است .در ادامه با پکیج یک واحدی ضد سرقت الکتروپیک 1096آشنا می شویم.

پک 1 واحدی ضدسرقت 1096

معرفی پکیج یک واحدی ضد سرقت دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1096

اجزای پکیج ضد سرقت یک واحدی 1096 شامل: مانیتور رنگی 3/4 اینچی الکتروپیک، پنل 1086 الکتروپیک، ترانس یا منبع تغذیه 386 الکتروپیک، قفل برقی یوتاب ضد سرقت و قاب باران گیر هدیه ای به ارزش روز به مشتریان و خریداران محترم این محصول. همان طور که از اسم این محصول مشخص است پکیجی است که با تهیه آن به آرامش و امنیت خانه و خانواده خود کمک کرده اید.

مشخصات ظاهری و فنی آیفون 1096 الکتروپیک

اولین چیزی که در مانیتور این محصول به چشم میخورد و نظر را جلب میکند ظاهری ظریف ،ساده و شیک است که خانه شما را زیباتر میسازد.این سادگی و ظرافت را میتوان بخاطر وجود دکمه های تاچ (لمسی) دانست که در طرف سمت راست بدنه مانیتور کار شده است. اجزای مانیتور در پک شامل: نمایشگر 3/4 اینچ رنگی،گوشی با سیم،2 عدد کانکتور 5 پین،2 عدد کانکتور 2 پین،4 عدد پیچ ،4 عدد رول پلاک و وارنیش برای نصب ایفون در منزل شما می باشد ویژگی های این مانیتور بسیار کارآمد و مورد استفاده است . همان طور که بالاتر به آن پرداختیم صفحه این مانیتور 3/4 اینچ و LCD است و کیفیت تصاویر را به خوبی ارائه می دهد . صفحه نمایش آیفون 1096 قابلیت تنظیم به OSD یا همان On screen Display را دارد که باعث سهولت تنظیم نور و رنگ نمایشگر شده است زیرا المان های گرافیکی در لحظه روی مانیتور نمایش داده میشود. نکته قابل توجه درباره نمایشگر محصول این است که خود مانیتور لمسی نیست و فقط 3 دکمه قرار گرفته شده روی صفحه تاچ هستند. کارایی این دکمه های لمسی با عکسی کنار آن مشخص شده اند که به ترتیب جهت فراخوانی آسانسور،روشن شدن دوربین پنل و مشاهده بیرون و آخرین دکمه برای باز کردن درب ساختمان است. کناره سمت چپ مانیتور سه دکمه پیچی وجود دارد که برای تنظیم میزان صدای زنگ و MODE آن است همچنین قابلیت انتخاب صدای زنگ آیفون در منو امکان پذیر است. آیفون تصویری 1096 از شرکت الکتروپیک در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و به بازار ارائه شده اند.بدنه این محصول ABS می باشد .این دربازکن تصویری مانند بقیه محصولات الکتروپیک با نوشتن نام شرکت اصالت کالا را تایید میکند. یکی از مزایای پر کاربرد هر آیفون تصویری ،امکان عکس و فیلم برداری و داشتن حافظه برای نگه داری آن جهت حفظ امنیت ساختمان است که در کنار آن امکان اضافه کردن حافظه از طریق کارت SD تا 16 گیگ را فراهم میکند. این دربازکن قابلیت پشتیبانی از ارتباط داخلی ندارد هرچند در ساختمان های تک واحدی به کلی نیازی به این آپشن نیست. و یکی دیگر از ویژگی های این محصول برای بالا بردن امنیت مشتریان خود قابلیت اتصال مانیتور به دوربین مدار بسته می باشد. در ابتدایی ترین ورژن های آیفون های تصویری ما شاهد منوی فارسی در آن ها نبودیم و همه آن ها فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی میکردند.اما در مدل های جدید و به روز شده دربازکن های تصویری ما شاهد قابلیت تنظیم زبان منوی آیفون هستیم که کار کردن را برای تمام افراد آسان تر می کند.

پنل 1086 الکتروپیک

یکی از اجزای پکیج ضد سرقت الکتروپیک پنل 1086 است.این پنل قابلیت تنظیم زاویه دید را دارد تا هنگام روشن کردن مانیتور آیفون بتوانید زاویه مورد نظرخود را مشاهده کنید.قابلیت دید در شب دوربین این آیفون با به کار گیری چهار چراغ در طرفین دوربین و چراغ نواری تعبیه شده دیگری دور آیفون بسیار واضح است . این پنل ابعاد مشخصی مدارد و بسته به تعداد واحد ها ابعاد ان نیز فرق میکند اما جنسه بدنه پنل،میکروفون و بلند گوی آن یکی است . این محصول دارای سوئیچر ضد سرقت است و با بکار گیری قاب باران گیر هدیه میتوانید امنیت ان را بالاتر ببرید .

ترانس 386 الکتروپیک

ترانس یا منبع تغذیه مورد استفاده در این پک هم از برند الکتروپیک است . کار اصلی این قطعه تبدیل برق 220 ولت شهری به 12 ولت و تامین برق پنل است . با توجه به کارایی این محصول شاید فکر کنید اگر به هر دلیلی مشکلی برای این ترانس پیش بیاید پس حتماً باید کل سیستم آیفون را تعویض کنید باید بگوییم خیر ! این طور نیست اگر هر گونه فشار و یا آسیبی به منبع تغذیه وارد شود حداکثر صدمه وارد شده به فیوز آن است و نیازی به تعویض کل قطعات نیست . اگر فیوز شما خراب شد میتوانید از فیوز زاپاس قرار گرفته شده در پک استفاده کنید.

قفل برقی یوتاب ضد سرقت

قفل برقی یوتاب ضد سرقت یا قفل کله گاوی جهت امنیت بیشتر درب پارکینگ و نفررو استفاده میشود زیرا مقاومت این قفل در باربرضربه،باد و لرزش تا 10 برابر مقاوم تر از قفل های معمولی است.شما میتواند برای جلوگیری از هرگونه دستبرد و سرقت از پارکینگ و یا حتی خانه خود از این قفل استفاده کنید .

گارانتی

مزایای محصول آن قدر زیاد هست که حتی با اشاره نکردن به گارانتی محصول ، مشتری مصمم به خرید این آیفون تصویری الکتروپیک  میشود اما در هر حال لازم به ذکر است گارانتی این پک 36 ماه است و شما میتوانید تا 3 سال در صورت وجود هر مشکلی با ارائه کارت گارانتی از خدمات آن بهره مند شوید.

سخن پایانی

شما برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک ویا هر محصول دیگری نظیر کلیدپریز ،جک برقی پارکینگ، دزدگیر و.... دیگری به فروشگاه آریا ایمن به صورت آنلاین با حضوری مراجعه و قیمت آیفون تصویری این سایت را مقایسه کنید . همچنین میتوانید با مشاوران سایت ما در ارتباط باشید و برای نصب آیفون بعد از خریداری آن از متخصصان ما کمک بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA212

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط