×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD-1090M

1 عدد مانیتور: TVD-1090 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,670,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ برای ساختمان‌های یک واحدی تولید شده است و شامل یک دربازکن، پنل، تراس، قفل و قاب محافظ رایگان می‌شود. این محصول یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت تابا است. اگر با نام و نشان شرکت تابا آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این شرکت سابقه طولانی در تولید تجهیزات برقی دارد. شرکت تابا این محصول را به تعداد فراوانی تولید می‌کند؛ به همین دلیل در بازار به راحتی می‌توانید به این کالا دسترسی پیدا کنید. فروشگاه‌ها و شرکت‌های بسیاری هستند که کالاهای تولید شده توسط شرکت تابا را با قیمت‌های مختلف و شرایط گوناگونی به فروش می‌رسانند. در ادامه به شرح ویژگی‌های این مدل آیفون تصویری می‌پردازیم.

ویژگی ‌های آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

این آیفون تصویری قابلیت ضبط تصویر و ویدئوهای کوتاه با صدا مراجعه کننده را دارد که برای امنیت بیشتر ساختمان بکار می‌روند. همچنین این آیفون یک مانیتور۴.۳ اینچی دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است. در این پکیج یک قاب بارانگیر برای محافظت بهتر پنل در اختیار شما قرار می‌گیرد که زیبایی خاصی دارد. پکیج تک واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ از قابلیت اتصال به دو پنل نیز برخوردار است. این آیفون لمسی نیست، اما تقویم شمسی و میلادی را نمایش می‌دهد. حداکثر فاصله‌ای که بین مانیتور و پنل می‌تواند وجود داشته باشد صد متر است که هیچ ساختمانی این فاصله را ایجاد نمی‌کند. این آیفون با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و بهترین قطعات تولید می‌شود.

ویژگی ‌های پنل آیفون

این پنل به طور همزمان ملودی آیفون را برای مراجعه‌کننده و در داخل منزل پخش می‌کند و همچنین دارای یک نور ملایم برای دید بهتر صاحب خانه از بیرون است. این پنل جنسی از آلومینیوم و سرب خشک دارد؛ به همین دلیل از مقاومت خوبی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار است. آب باران نمی‌تواند به داخل پنل نفوذ کند و یک سیستم هشدار دهنده ضد سرقت روی آن نصب است. دوربین این پنل قابلیت دید ۷۵ درجه دارد که فضا زیادی را پوشش می‌دهد.

خرید دربازکن تابا مدل ۱۰۹۰

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ دارای یک دربازکن است که خرید آن به صورت جزئی نیز قابل انجام است. شما می‌توانید برای منزل خود که فقط به دربازکن نیاز دارد، این کالا را خریداری کنید. برای خرید پکیج کامل هم می‌توانید از وب‌سایت‌ها و شرکت‌های مختلف کمک بگیرید تا در زمان کوتاه خریدتان را انجام دهید.

ویژگی ‌های تراس مدل ۱۰۹۰ تابا

تراس آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ از جنس پلاستیک ضد الکتریسیته است تا گرد غبار زیادی روی آن ننشیند. این تراس مقاومت خوبی دارد و عملکرد سریع آن برای تغییرات ولتاژ بسیار حائز اهمیت است. این تراس دربی از جنس پلاستیک ABS با کیفیت دارد. برای اینکه یک آیفون بتواند به درستی کار کند باید ولتاژ کمتری وارد آن شود. ولتاژ برق شهری ۲۲۰ ولت است و این ولتاژ بالا باعث سوختن آیفون می‌شود؛ به همین دلیل سر راه اتصال برق شهری به آیفون یک تراس قرار دارد تا بدین صورت ولتاژ را کمتر شود.

چرا شرکت تابا را انتخاب کنیم؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که آیفون تصویری تابا چه تفاوتی با برندهای مشابه دارد. باید بگوییم تجربه بالا در کار می‌تواند باعث تولید محصولات بهتری شود‌. گرچه برندهای مختلفی در کشور هستند که کالاهای مشابه را تولید می‌کنند، اما کیفیت آنها با برند تابا به هیچ وجه قابل قیاس نیست. این برند نام و نشان برتری دارد و مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. امروزه کمتر کسی است که نام و نشان تابا را نشناسد؛ زیرا چندین سال است که بهترین تولیدات را وارد بازار می‌کند. اگر شما این برند را برای خرید آیفون تصویری ساختمان یک واحدی خود انتخاب کنید، می‌توانید از ضمانت سه ساله و خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

پکیج یک واحدی مدل ۱۰۹۰ با کیفیت مطلوب توسط سایت آریا ایمن در زمان بسیار کوتاهی قابل سفارش است. پس از پرداخت وجه این کالا می‌توانید سفارش خود را در محل مورد نظر دریافت کنید. بهتر است خریدتان را از طریق این وب‌سایت انجام دهید؛ زیرا هم واسطه‌ای در پروسه فروش آن وجود ندارد و قیمت کمتری برای شما محسوب می‌شود و هم این شرکت با تضمین سلامت کالا آن را برای شما ارسال می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات دقیقی از این برند و کالا و خرید آن در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط