×

پکیج آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک 1096 سفید

1 عدد مانیتور: 1096 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,641,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

آیفون تصویری یکی از الزامی‌ترین تجهیزات برای یک ساختمان است که با استفاده از آن می‌توان به راحتی درب ورودی ساختمان را برای افراد باز کرد. این آیفون‌ها انواع مختلف صوتی و تصویری دارند که امروزه آیفون های تصویری طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند. شرکت الکتروپیک یکی از تولیدکنندگان انواع آیفون تصویری برای منازل یک واحده است که محصولاتی با کیفیت بالا را تولید می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. آیفون‌های این برند از قطعات با کیفیت و بسیار مرغوبی تولید می‌شوند.

مشخصات پکیج آیفون‌ تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

پک یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶حافظه خوبی دارد و مانیتور آن از نوع ال‌سی‌دی است.این آیفون به رنگ‌های سفید و مشکی و از جنس ABS می‌باشد. این مدل آیفون به دو پنل دم دری متصل می‌شود. دارای منوی فارسی و انگلیسی است و به دوربین‌های مداربسته نیز متصل می‌گردد. بدنه مانیتور در دو رنگ سفید و مشکی است و صدا و رنگ تصویر به صورت دستی قابل تنظیم است. این آیفون‌ها دو نوع رنگ دارند که هر شخص با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند. دوربین این آیفون کیفیت خوبی دارد و در شب می‌تواند تصاویر را به طور واضح نمایش دهد. پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶ با گارانتی مشخصی در اختیار خریدار قرار می‌گیرد که اگر از نمایندگی این آیفون برای نصب آن استفاده کنید، می‌توانید از گارانتی آن بهره‌مند شوید‌. سعی کنید نصب این آیفون را خودتان انجام ندهید و حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

خرید پکیج یک واحدی الکتروپیک مدل ۱۰۹۶

خرید پکیج یک واحدی الکتروپیک مدل ۱۰۹۶ هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان‌پذیر است و این آیفون‌ها با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. خرید غیرحضوری در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی می‌کند و راحت‌تر است. هرچه یک آیفون قابلیت و کارایی بیشتری داشته باشد، با قیمت بالاتری نیز به فروش می‌رسد. این پکیج از قیمت مناسبی برخوردار است و می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. اگر بتوانید این آیفون را به صورت آنلاین و از طریق شرکت‌هایی که ارتباط مستقیم با تولیدکننده دارند تهیه کنید، قیمت کمتری نیز می‌پردازید. خرید این آیفون‌ها کار دشواری نیست و انتخاب این آیفون، شما را تا چند سال از تعمیر و خرید دوباره این دستگاه بی‌نیاز می‌سازد. این پک یکی از بهترین پک‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است‌. اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید، ابتدا از کیفیت آن اطمینان پیدا کنید. پکیج‌های الکتروپیکاز قطعات مرغوبی ساخته می‌شوند که از این رو کیفیت را برای مشتریان خود تضمین می‌کنند.

سخن پایانی

شرکت الکتروپیک برای رضایت مشتریان خود، بهترین خدمات و کالاها به آنها ارائه می‌دهد. تمامی بازار از کالاهای تولیدی و مرغوب این شرکت پر شده است که قیمت بسیار مناسبی در برابر کیفیت‌شان دارند. به شما پیشنهاد می‌کنیم از شرکت آریا ایمن برای خرید این پکیج کمک بگیرید و انواع محصولات را به راحتی از طریق این شرکت تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر کافی است به وب سایت آریا ایمن مراجعه کنید و از محصولات و شرایط خرید این دستگاه بازدید به عمل آورید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO207

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط