×

پکیج آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک 592NEW سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1 عدد مانیتور: 592New الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,328,000 تومان
5,228,000 تومان
نصب رایگان توسط شرکت الکتروپیک
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW

آیا به دنبال خرید پکیج یک واحدی آیفون تصویری هستید، اما نمی‌دانید کدام برند را خریداری کنید؟ ما به شما پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW را معرفی می‌کنیم. پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592 از بهترین پکیج‌های موجود تولید کشور ایران همراه با گارانتی 36 ماهه تولید شرکت اکتروپیک است.

معرفی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW

اگر شما قصد خرید یک پکیج یک واحدی آیفون دارای کلید ( تاج ) لمسی همراه با قابلیت پیغامگیر صوتی را دارید، مسلماً پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592 جدید نسبت به سایر مدل‌های آیفون های تصویری برتر است و شما می‌توانید آن را به دو دوربین امنیتی مدار بسته متصل کنید. در ادامه به توضیحاتی در رابطه با مشخصات این آیفون خواهیم پرداخت.

مشخصات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW دارای مانیتور 4 اینچی ، پیغامگیر صوتی، کلید (تاج) لمسی است. شما می‌توانید درصورت خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل 592new آن را به پنل آیفون تصویری متصل کنید.قابلیت اتصال به دو پنل درب ورودی را دارد. همچنین این آیفون توانایی ذخیره تصاویر را دارد و شما می‌توانید از افرادی که زنگ خانه شما را می‌زنند، عکس‌برداری کنید. حافظه داخلی این آیفون تصویری برای ذخیره‌سازی عکس‌ها بالا است و حداقل تا 6 ماه شما می‌توانید تصاویر برداشته شده را نگهداری کنید. از ویژگی‌های دیگر پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW می‌توان به رابط گرافیکی این محصول برای تنظیمات ساختاری و عملکردی آن اشاره کرد. افرادی که به دنبال متصل کردن آیفون تصویری خود به دوربین‌های مداربسته هستند، خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل 592new می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. این پک توانایی اتصال به دو عدد دوربین مدار بسته DVR را دارد. همچنین این دوربین دارای یک سنسور تشخیص حرکت دوربین مدار بسته DVR است؛ به همین دلیل به صورت خودکار تصاویر را مطابق با دوربین مدار بسته ثبت و ذخیره می‌کند.

رنگ‌های پکیج یک واحدی آیفون الکتروپیک

رنگ‌های موجود پکیج یک واحدی آیفون الکتروپیک را می‌توان سفید و مشکی معرفی کرد، و شما می‌توانید بر اساس سلیقه از این دو رنگ استفاده کنید.

مشخصات فنی پک کامل آیفون الکتروپیک مدل 592 جدید

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW در دسته دربازکن‌های یک واحدی ، صفحه نمایش 4 اینچی قراردارد. نوع صفحه نمایش این آیفون تصویری LCD رنگی است، اما صفحه نمایش لمسی ندارد و شما می‌توانید از کلیدهای لمسی برای بازکردن در استفاده کنید. میزان صدا آیفون قابل تنظیم است و شما به راحتی می‌توانید میزان صدا دلخواه خود را روی این آیفون تنظیم کنید. پک آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW امکان افزون گوشی موازی یا صوتی را با یک پنل گوشی دارد، یعنی شما با گوشی همراه خود می‌توانید آیفون را به صورت کامل تنظیم و کنترل کنید یا تصاویر ضبط شده در ایفون را روی گوشی همراه خود ببینید.

خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک

همانطور که ذکر شد پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW تولید شرکت الکتروپیک است و شما برای خرید آن می‌توانید از طریق وب‌سایت آریا ایمن اقدام به خرید کنید. از مزیت‌های خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل 592new از شرکت الکتروپیک می‌توان به ضمانت کالا 36 ماهه آن اشاره کرد. شما پس از خرید آیفون تصویری تا 36 ماه با هرگونه مشکل فنی در دستگاه روبرو شوید، شرکت الکتروپیک ضمانت می‌دهند که به صورت رایگان تعویض کننده یا تعمیر کننده آیفون شما باشند. وب‌سایت آریا ایمن خرید این محصول را با  پرداخت ایمن از درگاه‌های بانکی معتبر به همراه ضمانت کالا اورجینال و ارسال توسط پست ایمن و مطمئن یاری می‌کند. همچنین شما عزیزان می توانید از مشاوره های قبل از خرید بصورت رایگان بهره ببرید. کارشناسان فروش این فروشگاه اینترنتی این اطمینان را به شما می‌دهند که مشاوره ای  براساس نیاز و بودجه شما در اختیارتان قرار دهند.

سخن پایانی

در این متن اطلاعات کامل برای خرید پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592 شرح داده شد، درصورتی که در زمینه اطلاعات این آیفون سوال‌هایی دارید، در وب‌سایت آریا ایمن مشاوره رایگان در اختیار شما قرارداده شده است. شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی‌های ما بهترین آیفون تصویری را مطابق با نیازهای خود و با کمترین هزینه ممکن خریداری کنید. مشاورهای وب سایت آریا ایمن از ابتدا خرید تا لحظه تحویل و نصب آیفون تصویری همراه شما خواهند بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO201

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/10/04

سلام همین مدل برای ۲ واحد دارین ؟قیمتش چند میشه

محصولات مرتبط