×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD-3070

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1 عدد مانیتور: TVD-3070 تابا - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
8,320,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۳۰۷۰

شرکت تابا الکترونیک یکی از شرکت‌های داخلی است که انواع محصولات برقی و آیفون تصویری را به بازار عرضه می‌کنند. چندین سال است که دیگر آیفون‌های صوتی استفاده نمی‌شوند و برای دید بهتر خارج از ساختمان و مهمان از آیفون‌های تصویری مورد استقاده قرار می‌گیرند. یکی از بهترین آیفون‌های تصویری که امروزه در بازار وجود دارد، پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۳۰۷۰ است.

ویژگی‌ های پکیج تک واحدی تابا مدل ۳۰۷۰

ساختمان‌هایی که به صورت یک واحدی ساخته می‌شوند به آیفون تک واحدی نیاز دارند، اما اگر شما قصد دارید که پس از مدتی ساختمان خود را بزرگ و به ساختمان دو واحدی تبدیل کنید، می‌توانید از پکیج تک واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۳۰۷۰ استفاده کنید. دلیل انتخاب این آیفون قابلیت آن به اتصال دو پنل است؛ یعنی علاوه بر اینکه شما امروز این آیفون را می‌خرید و برای یک واحد استفاده می‌کنید، می‌توانید هر زمان که خواستید یک پنل را به آن اضافه کنید که یک ویژگی مطلوب برای این کالا محسوب می‌شود. این مدل آیفون صدا و تصاویر بسیاری را ضبط می‌کند که باعث افزایش امنیت ساختمان می‌شود. این پکیج یکی از تولیدات مطلوب شرکت تابا است که علاوه بر ظاهر خوبی که دارد، با دقت و جزئیات بسیاری تولید می‌شود. نمایشگر این آیفون ۷ اینچ است که کیفیت و وضوح بالایی دارد و به صورت لمسی عمل می‌کند. این آیفون کیفیت صدا خوبی دارد و دوربین آن پوشش مناسبی از فضا خارجی ساختمان را در درون مانیتور رنگی و ال‌سی‌دی نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مطلوب این آیفون، قابلیت اتصال آن به دوربین مدار بسته است. برای ساختمان‌هایی که احتمال دستبرد به آنها وجود دارد، دوربین‌های مدار بسته نقش زیادی دارند؛ بنابراین با انتخاب این آیفون می‌توانید امنیت ساختمان خود را بسیار افزایش دهید. شرکت تابا با تولید این پکیج شما را از خرید جزئیات و قسمت‌های مختلف یک آیفون بی نیاز می‌کند و شما با خرید این پکیج تمامی قسمت‌ها از جمله دربازکن، پنل، تراس و... را خواهید داشت. این پکیج علاوه بر اینکه از نظر هزینه به صرفه است، کیفیت بسیار خوبی دارد.

خرید آیفون تک واحدی تابا مدل ۳۰۷۰

شرکت‌ها و وب‌سایت‌های زیادی هستند که به صورت حضوری و آنلاین این پکیج را می‌فروشند، اما نکته مهم انتخاب شرکتی است که با قیمت منصفانه‌ای این کالا را بفروشد و خدمات‌رسانی کند. قیمت دربازکن تابا مدل ۳۰۷۰ به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد، متغیر است؛ به همین دلیل اگر سعی کنید این کالا را بدون واسطه و به صورت مستقیم خریداری کنید، قیمت کمتری می‌پردازید. افراد واسطه تنها باعث افزایش قیمت یک کالا می‌شوند و هیچ سود دیگری برای پروسه خرید و فروش ندارند.

سخن پایانی

یکی از شرکت‌هایی که شما می‌توانید با خیال راحت به صفحه رسمی آن وارد شوید و خریدتان را انجام دهید، شرکت آریا ایمن است. این شرکت جزئیات دقیق آیفون مدل ۳۰۷۰ را درون سایت خود قرار داده است تا مشتریان به راحتی بتوانند خرید آنلاین داشته باشند. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. این شرکت کالاهای خود را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و در زمانی کوتاه برای شما ارسال می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/10/11
خریدار

سلام حافظه داره یا نه
وتا چقد پشتیبانی می‌کنه اگه داره

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، تا 200 عکس رو در حافظه داخلی مانیتور ذخیره میکنه و بیشتر اگر بخواهید باید رم اضافه کنید. موفق و موید باشید. 

5.0
1402/09/27

درب بازکن نمیخوام قفل درب کله گاوی هست

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، میتونید به صورت جداگانه به سبد خریدتون اقلام رو اضافه کنید و اگر هم میخواهید میتونید به شماره واتساپ 09025177125 پیغام بدید که براتون پیش فاکتورش رو صادر کنیم. هستیم در خدمتتون

5.0
1400/09/29

متأسفانه در کالای شما انتخاب رنگ نیست

محصولات مرتبط